Super Junior

Selasa, 28 Agustus 2012

Sungmin Blog Update

Sungmin Blog update 280812
"The gift Yoo In Na noona gave, water!"

Actually there is a story to this gift.. 10pm KST  is the time when KTR takes over In Na noona's radio programs!
After I entered the studio and said my greetings, I put the water i am going to drink during the show and then I'm started preparing....
However after the show started my water is gone!!!!!
I only knew afterwards that when noona arranged everything and was leaving, she took my water away without knowing that is was mine...
(Noona) apologized and bought so much water~
Thank you noona ^^

Note: The words on the box says "Sungmin-ssi, the water that only Sungmin-ssi can drink!!!"

[Bahasa TRANS]

Sebenarnya ada cerita dari pemberian ini.. Jam 10 PM (Waktu Korea) adalah waktu saat Kiss The Radio berlanjut setelah acara radionya In Na noona.
Setelah saya memasuki ruangan studio dan mengucapkan salam, Saya meletakkan air yang akan saya minum pada saat siaran berlangsung, lalu saya pergi menpersiapkan segala keperluan siaran.
Setelah itu, pada saat siaran akan dimulai air saya menghilang!!!!
Saya hanya mengetahui bahwa saat noona mempersiapkan segala sesuatunya ia pergi dengan membawa serta air saya, tanpa mengetahui itu adalah milik saya...
Karena rasa bersalah noona membeli banyak air dan menghadiahkannya kepada saya~
Terimakasih noona ^^

Note: Tulisan yang ada di atas kotak "Sungmin. Air ini hanya Sungmin yang boleh meminumnya!!!!!"

Tidak ada komentar:

Posting Komentar